ALO 174 Nedir

ALO 174 Nedir

Tüketici ve üretici arasında her zaman için bir uzlaşmazlık durumu mevcuttur. Yapılan alış-verişlerin nereden bakılırsa bakılsın, büyük bir oranı mutlu sonla biter. Fakat bu durumda ALO 174 nedir konusunda, olumsuz tüketici şikayetleri ile üretici arasında kurulan köprü olarak görmüştür. Bu durum, satın almış olduğunuz hem ürün hem de hizmetin ayıplı yani kusurlu olması durumunda karşınıza çıkacaktır. Karşılaşılan bu numara sayesinde hem alıcının hem de satıcının tüm hakları da korunmuş olacaktır. Bu durumda her iki taraf içinde olumlu sonuçlar doğabilir. 

ALO 174 Gıda Hattı Neden Kuruldu?

Gıda hattının karşımıza çıkması, aslında üretici ve tüketici arasında bir bağ kurulacaktır. Üretici satmış olduğu gıda ürünlerinde meydana gelen herhangi bir kusuru, muhakkak düzeltmek ile yükümlü olacaktır. Tüketici şikayetleri her ne kadar bu doğrultuda bir adım atılmış olacak görülse bile ALO 174 hattı, gıda hattı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu hattı direkt olarak arayarak, aslıda ulaşmanız gereken kişiye en kısa yoldan ulaşma imkanını sağlayabilirsiniz.

Gıda hattı tüketicinin tamamen gıda güvenirliği ile alakalı olan bir numaradır. Bu sayede bu hattın neden kurulduğu, gıda ürünlerinin kusurlu olması durumundan kaynaklı olduğu, net bir biçimde ortaya konmaktadır. ALO 174 hattı, asılsız ihbarlara ve aynı zamanda da amacı dışında kullanıma, ücretlendirilecektir. Fakat bu durum dışında, kesinlikle herhangi bir ücretlendirme olmayacaktır. 

ALO 174 Gıda Hattı Nasıl Dönüş Sağlar?

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !  Ay Burcu Hesaplama

Kendi telefon numaranız üzerinden bir başvuru yapmışsanız, bu durumda telefon numaranıza bir takip numarası iletilecektir. Buradan süreci takip edebilirsiniz. Fakat bunun dışında eğer ihbarınızı e-mail yolu ile yapmışsanız, e-mailinizi kontrol edebilirsiniz. Tüketici şikayet siteleri, bu anlamda her ne kadar direkt olarak üreticinin cevabına açık olsa bile, resmi olarak Gıda hattı, sizlere destek olacaktır.

Başvurularınız, aslında sandığınızdan da çok kısa bir süre içerisinde sonuçlanıyor. Başvuru yaptığınız zaman içerisinden, 15 gün içinde sizlere yukarıda da bahsedilen yöntemler baz alınarak dönüş sağlanacaktır. Bu sayede sizler de süreci en iyi şekilde değerlendireceksiniz. Şikayetleriniz ise direkt olarak, Tarım ve Orman Bakanlığı’na bağlı merciler tarafından denetlenmektedir. Her ne kadar ilginç tüketici şikayetleri karşınızı çıkıyor olsa bile, ALO 174 sadece Gıda Hattı olarak bilinir.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

1 Yorum

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?Nisa Demir isimli kişiye mesaj yaz

  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM